Internet to miejsce rozrywki i pracy. To tutaj również ogromna ilość użytkowników robi swoje zakupy. Sprzedaż nie dotyczy już tylko produktów, ale również usług. Nic więc dziwnego, że prawie każda firma istnieje w sieci. Jednak nie zawsze łatwo jest dotrzeć do potencjalnych klientów. Umożliwia to między innymi Kampania Google Ads.
Jak dotrzeć do większej ilości klientów?
Zapewne każda firma wie, że w sieci nie jest łatwo dotrzeć do potencjalnych klientów, którzy kupią dany produkt lub usługę. Właściwe bez reklamy jest to praktycznie niemożliwe, a już na pewno nie na taką skalę, jakbyśmy chcieli. Do tego potrzebne są skuteczne narzędzia reklamowe. Tylko wtedy mamy gwarancję, że ruch na naszej stronie wzrośnie i zwiększy się sprzedaż.
Kampanie Google Ads są właśnie narzędziem do skutecznego marketingu internetowego. Powiązanie z najpopularniejszą internetową wyszukiwarką skutkuje tym, że nasze usługi lub produkty wyświetlają się na pierwszych pozycjach po wpisaniu hasła przez zainteresowanego użytkownika. A to zdecydowanie wystarczy, aby zwiększyć ilość kliknięć, które przekierowuje na stronę naszego sklepu.
Kampanie Google Ads – jak działają?
Celem tego narzędzia internetowego jest nie tylko zwiększenie ilości wejść na naszą stronę, ale również skierowanie na nią osób, które są zainteresowane kupnem naszych produktów czy usług. Tym samym zwiększa się także nasza sprzedaż.
Kampanie Google Ads obejmują kilka najważniejszych opcji – są to zarówno treści tekstowe i produktowe, które wyświetlają się w wyszukiwarce, reklamy graficznych na Google Display Network oraz reklamy wideo w portalu YouTube, czyli tam, gdzie codziennie bywa największa ilość użytkowników Internetu.
Cena od ilości kliknięć
Na popularność takiego narzędzia internetowego wpływa także wiele innych czynników. Jednym z nich jest możliwość określenia akceptowalnego budżetu, jaki chcemy na taką reklamę marketingową wydać. Dzięki temu możemy dopasować ją ściśle do swoich potrzeb i preferencji.
Niezwykle atrakcyjny jest także sposób rozliczania. Przede wszystkim płaci się nie od ilości wyświetleń w wyszukiwarce czy na innych kanałach, ale od faktycznych kliknięć. Płacimy więc tak naprawdę tylko za faktyczne wejścia na naszą stronę i to osób potencjalnie zainteresowanych kupnem naszego produktu.