Oprogramowanie

Korzyści z wdrożenia elektronicznej książki nadawczej

Przekierowanie pracy na formę zdalną oraz elektroniczną jest obecnie bardzo poważnym zadaniem, tym bardziej, że nie wiadomo, kiedy skończy się pandemia koronawirusa. Do tego celu stworzono niezwykle ciekawe i przydatne narzędzie, jakim jest elektroniczna książka nadawcza. Jest ona odpowiedzią na problem ograniczenia osobistych kontaktów.

Czym jest elektroniczna książka nadawcza?

Pod tym pojęciem kryje się nowoczesny i bardzo wydajny system prowadzenia korespondencji firmowej, który ma za zadanie usprawnienie i ułatwienie obiegu wysyłki różnego rodzaju pism, generowanych codziennie w każdej firmie.

Ogólnie rzecz biorąc jest to forma wysyłki korespondencji drogą elektroniczną poprzez całkowite pominięcie tradycyjnych listów papierowych, a takie mogą być także przygotowane na wyraźne życzenie firmy obsługującej oprogramowanie.

Jakie funkcje posiada elektroniczna książka nadawcza?

Wszystkie czynności związane z prowadzeniem korespondencji firmowej są wykonywane w sposób jak najbardziej automatyczny. A przy ich obsłudze może pracować o wiele mniej pracowników, niż jest to w przypadku tradycyjnej formy papierowej.

Do najważniejszych funkcji tego bardzo przydatnego oprogramowania należy możliwość generowania i adresowania korespondencji, prowadzenia szczegółowej książki nadawczej, a także pełnej kontroli i rejestracji każdej pozycji w systemie.

Jedną z ważniejszych cech tego oprogramowania jest możliwość dostosowania go do wielkości firmy oraz ilości obsługiwanej korespondencji. Dlatego istnieje możliwość wdrożenia programu dla jednego stanowiska, a także wielostanowiskowo.

Gdzie korzystanie z elektronicznej książki nadawczej sprawdza się najlepiej?

Chociaż jest to świetne narzędzie dla małych firm, które prowadzą korespondencję ze swoimi kontrahentami, to chętniej instalują tego rodzaju oprogramowanie duże przedsiębiorstwa z różnych branż działalności gospodarczej.

Do takich firm z pewnością należą duże przedsiębiorstwa logistyczne, produkcyjne, a także usługowe z sektora turystycznego. Tam właśnie prowadzi się korespondencję na ogromną skalę.

Codzienne kontakty drogą listową zastępowane kontaktami w formie elektronicznej generują spore oszczędności finansowe, z uwagi na ograniczenie zużycia środków piśmienniczych, znaczków pocztowych i innych elementów. Ale taka forma obsługi korespondencji wymaga także o wiele mniejszej liczby pracowników, którzy w tych działach pracują.

Powiązane wpisy

Sage symfonia

Redakcja

Jaki program do zarządzania firmą usługową będzie najlepszym rozwiązaniem?

Redakcja

Symfonia Sage

Redakcja